יום שני, 8 באוגוסט 2011

זכות הבחירה וכוח המשיכה

מה שנכתב כבר רבות ובידי רבים, חוק כוח המשיכה מדבר (בגדול) על זה 
שאיפה שנשים את תשומת הלב שלנו - שם נקבל עוד - ויותר

 זהו כוח רב עוצמה הפועל בחיינו ומושך אל תוך החיי היומיום שלנו, כל דבר, אדם ועשייה.  
לא הכל טוב, ולא תמיד זה מה שהיה בתכנון, עם זאת, תמיד - וללא יוצא מהכלל, זה מה שמיקדנו בו את תשומת הלב באותו הרגע.


בכל תחום בחיים ובכל רגע נתון יש לי את זכות הבחירה
מה שאומר, שזכותי לבחור בטוב יותר בשבילי, שכדאי לי לשים לב באופן ממוקד יותר למה שאני עושה ואומרת:
האם איך שאני מביאה את עצמי לידי ביטוי בעולם, האם אני מרגישה טוב עם זה? שלמה עם זה?

 הגיע הזמן הנכון לי, לחדד את המקומות שבהם אני מזמנת לחיי את ה-"לא בדיוק", את ה-"אבל התכוונתי ל.." ואת הדברים שלא ממש זזים לכיוון הרצוי לי. 
זה הזמן לפנות מתוך ה"בוידעם" את כל הדברים שאיחסנתי שם שנים, את הפחדים, החששות, ה"אבלים" והספקות. את כל אלה שמרתי במשך השנים כי - "אולי יהיה לזה שימוש פעם?" , כי "זה שומר עלי?" וכל תרוץ אחר שהמצאתי. הגיע הזמן להסתכל לכל אלה בעיניים, לבדוק עם עצמי - מה למדתי? במה אפשר להשתמש ומה כדאי לשמוט לצד הדרך. זה הזמן להרים את המבט ולהסתכל למרחק קצת יותר גדול - ממרחק האף שלי - ולדמות את עצמי שם בדיוק כמו שאני רוצה. זה הזמן לבחור שוב מחדש מה בדיוק אני רוצה למשוך לחיי.

לכם באהבה - זיו בת אור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה